Çalışma Saatleri09:00 - 23:50
callİletişim+902426061882

Tüm Yorumlar

Sedanur &***** | 2023-10-22Villayı Görüntüle

16/10-22/10 tarihleri arasında konakladığımız balayı tatilinde çok memnun kaldık. Gerek ömer faruk beyin ilgisi gerekse villanın temizliği bizi çok memnun etti. Seneye de inşAllah ilk tercihimiz aynı villa olucak

Villa Aventurin
Büşra n***** | 2023-10-20Villayı Görüntüle

Villada bütün odalar geniş ve ferah . Bahçe havuz çocuklu aileler için süper. Kullanılacak bütün eşyalar ve aletler var . Tek sorun mutfak da tencere ve tavalar çok eskimiş kullanılacak halde değiller . Ama tava ihtiyacımız olduğunu söylediğimiz de hemen temin edildi teşekkürler

Villa Gardenia
Emre B***** | 2023-10-20Villayı Görüntüle

Herşey için teşekkürler. Balayı için tercih ettik ve çok doğru bir karar verdiğimizi fark ettik. Öncelikle aracınız varsa yolları gayet düzgün. Villanın kapısına kadar aracımız ile rahatça geldik ve size ait bir otopark da mevcut. Market, şehir merkezi, plaj, antik kent yürüme mesafesinde. Oldukça temiz ve herşey düşünülmüş. Manzarası oldukça güzel. Çevresinde başka villalar var ve kendinizi yanlız hissetmiyorsunuz. Ramazan beyin ilgi alakası için teşekkürler. Tereddütsüz tatil için tercih edebilirsiniz. Seneye görüşmek üzere :)

Ümit v***** | 2023-10-18Villayı Görüntüle

İlk gittiğimizde her şey yolunda gibiydi. 5 gecelik tatilimizi 3 gecede bitirmek durumunda kaldık. Yatak odasında bulunan kertenkeleler yüzünden yarıda bıraktık. Villa sahibi ise mağduriyetimizi gidermedi maaleaef.

Villa Batur 1
Ebru A***** | 2023-10-13Villayı Görüntüle

Villa Karatepe 1 Ailecek kaldık, villa sahibi Yusuf beye teşekkür ederiz çok ilgiliydi.her sabah havuz temizliği yapıldı.hersey çok güzeldi.konum olarak da her yere yakındı.bu keyifli tatil için Villacınız Ailesine teşekkür ederiz

Villa Karatepe 1
merve &***** | 2023-10-12Villayı Görüntüle

mukemmel bir ev kesınlıkle tavsıye ederım bır hafta tatıl yapma fırsatımız oldu bu evde otel konforunda korunaklı havuzu,odaları salonu herseyı harıkaydı. markete yakın kalkan merkeze yakın kesınlıkle tatıl ıcın dogru adres dıyebılırım .vılla sorumlusu cok ılgılı cok destek oldu bıze hersey ıcın cok tesekkur ederım .

Villa Mainz
Enver k***** | 2023-10-12Villayı Görüntüle

İlk defa buraya geldik. Villa gerçekten resimlerde göründüğü gibi artısı var eksiği yok. Hersey düşünülmüş kendinizi evinizde gibi hissediyorsunuz yeride merkezi bir konumda. Bundan sonra hiç tereddüt etmeden tatil için geleceğim bir adres . Gelmek isteyene kesinlikle tavsiye ederim. Hersey çok güzeldi. Villa sahibi ramazan beyede çok teşekkür ederim güler yüzlü bir insan . İnşallah seneye tekrar gelmeyi sabırsızlıkla bekliyorum.

Aleyna k***** | 2023-10-10Villayı Görüntüle

Öncelikle evde ütü varmı diye sormama ragmen yoktu ve havuzu her sabah temizleniyor dediler fakat havuzun kenarları kirliydi her sabah gelip temizleyen yoktu. Çatal kaşıklar da lekeler, yemek kalıntıları vardı. Dolap kapaklarında bile yemek kalıntılarıyla doluydu. Eve yatmadan yatmaya geldigimiz için sorun olmadı allahtan çarşafları temiz yatagıda oldukça rahattı. Türk kahve makinesi kullanılmış yıkanmadan dolaba kaldırılmış. Banyoda tuvalet kagıdı bile yoktu o kadar para veriliyor 3 5 adet koymak çok geldi heralde. Villa tatilim sonlanmıştır artık titiz biri asla kalamaz orda. Resimde sagda ki villa gözüküyor ve önü açık gözüküyor fakat soldaki villa ve onu ağaçla kapanmış villaya yerleştirildik. Sadece ogle vakti guneş alıyor daha sonrasında agacın arkasında kalıyor guneş, bu sebepten dolayıda havuz buz gibiydi. Öneri üzerine geldik fakat çok memnun kalmadık

Villa Mulberry Thyme
Büşra S***** | 2023-10-08Villayı Görüntüle

Kesinlikle mükemmeldi bizim için villa oldukça temizdi harika bi tatil oldu bizim için

Villa Rose
Yunus T***** | 2023-10-08Villayı Görüntüle

Öncelikle Ramazan bey ve eşine güler yüzleri ve ilgilerinden dolayı çok teşekkür ederiz her türlü sıkıntınızda arayıp yardım isteyebilirsiniz.Ev temiz düzenli havuzu çok güzel bize güzel bir tatil yapma olanağı sağladıkları içinde çok teşükkür ederiz hiç düşünmeden gelip burda tatilinizi yapabilirsiniz.

Kadir A***** | 2023-10-07Villayı Görüntüle

İstanbuldan 800 km yol gittik ve karşılaştığımız manzaraya tam anlamıyla değdi villa sahibi çok kibar çok iyi düşünceli birisiydi, villa da fotoğraflardakinden daha güzeldi çok memnun kaldık düşünen herkese tavsiye ederiz

Villa Elif Duo
Ramazan &***** | 2023-10-06Villayı Görüntüle

4 gece boyunca harika bir konaklama geçirdir villa geniş ve ferah ev sahini ise gerçekten aldığı paranın halkını vermek için uğraşıyor çok yardımcı oldu sağolsun öneririm kalın bence :)

Villa Aybüke
Beyza d***** | 2023-10-06Villayı Görüntüle

Çok güzel bir tatil geçirdik. Villa temizliği ve havuz bakımı olsun herşeyden memnun kaldık.Semra hanımın ilgisi için ona çok teşekkür ederiz.

Villa Beta
Mehmet U***** | 2023-10-03Villayı Görüntüle

Biz balayı çifti olarak gittik.Ev çok yeni,tertemizdi.Havuzu her gün temizleniyordu sabah.Ev sahibinin ilgi alakası çok güzeldi her konuda yardımcı oldular.Mevkii olarak da her yere yakın gezilebilecek konumda çevresinde market,eczane,kasap,manav her aradığınızı kolaylıkla ve kısa mesafede bulabilirsiniz mutlaka öneriyoruz🙏🏻

Villa Karatepe 2
Merve S***** | 2023-10-02Villayı Görüntüle

Cok güzeldi, hersey ile memnun kaldik. Cok tavsiye ediyorum